سمنان;

آتش سوزی منزل مسکونی در سمنان

سماور روشن در منزل مسکونی به علت اتمام آب و حرارت بالا آتش به جان خانه انداخت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: سماور روشن در منزل مسکونی واقع در میدان مادر به سمت فاز یک که مالک آن در محل حادثه حضور نداشت به علت اتمام آب و حرارت بالا آتش گرفت و هنگامی که شعله‌های آن در حال سرایت به قسمت‌های دیگر بود از سوی آتش‌نشانان خاموش شد.
سعید اسماعیل‌پور افزود: این حادثه به اطلاع سامانه 125 رسید که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی بی‌درنگ مأموران ایستگاه شماره یک را به محل حادثه اعزام کرد.
وی گفت: در داخل آشپزخانه یک واحد مسکونی به مساحت تقریبی 90 متر مربع، سماور روشن به علت اتمام آب درون و حرارت زیاد دچار آتش‌سوزی شد و شعله‌های آن در حال سرایت به اطراف بود که شهروندان موضوع را به سامانه 125 آتش‌نشانی اطلاع دادند.
اسماعیل‌پور ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی شعله‌های آتش را خاموش کرده و پس از لکه‌گیری کامل و خارج کردن دود از داخل ساختمان به مأموریت خود پایان دادند.
وی به کلیه شهروندان توصیه کرد: هنگام خروج از منزل، از خاموش بودن وسایل گازسوز اطمینان حاصل کنند تا از بروز این حوادث جلوگیری شود.
انتهای پیام / ه

برچسب ها: آتش ، منزل ، سمنان ، مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.