رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: پتروشیمی چهارم کرمانشاه در مسیر کلنگ‌زنی قرار می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیوان کاشفی با بیان اینکه در تلاشیم پتروشیمی چهارم کرمانشاه در سفر هیات دولت به استان به صورت رسمی کلنگ‌زنی شود افزود: بخشی از اعتبار این پروژه با کمک سهام‌داران فعلی تامین شده و در آینده این سهام افزایش خواهد یافت
وی گفت :بخشی از اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پروژه نیز به صورت فاینانس تامین می‌شود.

کاشفی با بیان اینکه مجوز این پتروشیمی صادر شده و حدود دوماه است که کار مشاوره و نقشه‌برداری آن به یک شرکت خارجی واگذار شده و در دست انجام است گفت:چندین ملاقات با فاینانسورهای خارجی داشتیم که یک یا دو مورد آن نهایی شده و باید به دولت معرفی شود.

عضو هیات موسس پتروشیمی اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه زمین این پروژه نیز آماده است و مشکلی برای مکان نداردگفت: اعتبار مورد نیاز برای ساخت پتروشیمی اسلام‌آبادغرب حدود پنج هزار میلیارد است.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران پتروشیمی اسلام‌آبادغرب در قالب شش پروژه مجزا تعریف شده، از این تعداد چهار پروژه تولیدی و دو پروژه پشتیبانی است.

وی پیش بینی کرد:دو پروژه پشتیبانی و یک پروژه تولیدی پتروشیمی اسلام‌آبادغرب ظرف سه سال پس از آغاز پروژه به بهره‌برداری برسد و کل زمان مورد نیاز برای احداث پتروشیمی چهارم کرمانشاه را پنج سال اعلام کرد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.