دونده ملی پوش کشورمان گفت: تمام سعی من این است که در المپیک جزو 8 نفر برتر قرار داشته باشم.

صمیمی: هدفم فینالیست شدن استمحمود صمیمی در گفتگو با خبرنگارحوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ، در خصوص شرایط خودش گفت: به تازگی از مسابقات مجارستان برگشته ام در حال حاضر دراصفهان همراه با برادرم محمد تمرین می کنیم قرار است تا دو هفته دیگر تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری کنیم 10 خرداد راهی اردوی آلمان شویم.پنج روزپس از رقابت های آلمان عازم نروژ می شویم تا در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کنیم.
 
صمیمی تاکید کرد:برای برگزاری اردوی یک ماهه از 16 خرداد به مجارستان خواهیم رفت و پس از پایان این اردوبه کشور بازخواهیم گشت و تمرینات خود را به مدت 20 روز در اصفهان پیگیری می کنیم.
 
صمیمی در خصوص فراهم کردن امکانات  توسط فدراسیون دوومیدانی برای ورزشکاران المپیکی پیش از المپیک بیان کرد: امسال از نظرموقعیت حمایتی فدراسیون شرایط بهتری دارد.همه نوع  امکانات در اختیار ما قرار داده است و ما بدون دغدغه فکری به کار خود ادامه می دهیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:مهم ترین هدف هر ورزشکاری حضور در المپیک و ایستادن بر روی سکو است من نیز با این نگاه به این رقابت ها نگاه می کنم و تلاشم این است که در جمع هشت نفر فینالیست قرار بگیرم .
 

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار