دموکرات‌ها امیدوارند کلینتون با معرفی "وارن" به‌عنوان معاون اول خود درصورت راهیابی به کاخ‌سفید، طرفداران سندرز را به پای صندوق‌های رأی بکشانند.

هیل: هیلاری کلینتون و الیزابت وارن، تیم رویایی دموکرات‌هابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، اعضای حزب دموکرات آمریکا امیدوارند «هیلاری کلینتون،» نامزد این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری، با معرفی «الیزابت وارن،» سناتور ایالت «ماساچوست،» به‌عنوان یار انتخاباتی و معاون اولش در صورت راهیابی به کاخ‌سفید، طرفداران «برنی سندرز،» دیگر نامزد این حزب، را در دور نهایی این رقابت‌ها به پای صندوق‌های رأی بکشاند. 

در ادامه گزارش آمده است: دموکرات‌ها دلیل دیگری نیز برای خوش‌بینی نسبت به موفقیت این ترکیب احتمالی دارند و آن زوج زنانه رویایی است که در صورت تشکیل یک رویداد تاریخی خواهد بود. از سوی دیگر، متحدان کلینتون معتقدند با انتخاب وارن، مشکل جنجال‌های بوجود آمده بر سر ارتباط میان وال استریت و کلینتون‌ها -که موانع فراوانی را برای کمپین انتخاباتی وزیر امور خارجه سابق آمریکا در رقابت‌های مقدماتی بوجود آورد- حل خواهد شد. 

تحلیلگران دموکرات و اعضای باتجربه کمپین انتخاباتی کلینتون معتقدند با باقی ماندن بیشتر سندرز در رقابت‌، احتمال معرفی وارن به عنوان معاون اول انتخابی کلینتون افزایش می‌یابد. 

از سوی دیگر، انتخاب سناتور ماساچوست باعث تقویت مواضع کلینتون در قبال «دونالد ترامپ،» نامزد حزب جمهوری‌‌خواه خواهد شد. اظهارات و مواضع ضدزن ترامپ علیه کلینتون احتمال انتخاب وارن را تقویت کرده است. 

در این گزارش همچنین به نقل از یک استراتژیست دموکرات آمده است: وارن می‌تواند تضمین‌کننده رأی زنان، نسل جوان لیبرال و همچنین سفیدپوست‌های لیبرال نسل‌های گذشته باشد.   




انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار