ملی‌پوش دومیدانی کشورمان گفت: با توجه به سطح بالای شرکت‌کنندگان ماده 20 کیلومتر پیاده‌روی المپیک، تنها به ارتقای رکورد ملی در این رقابت‌ها فکر می‌کنم.

زورآوند: هدفم ارتقای رکورد ملی در المپیک استحمیدرضا زورآوند در گفتگو با خبرنگارحوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ وی در خصوص سطح مسابقات جهانی پیاده‌روی ایتالیا اظهار کرد: این رقابت‌ها در سطحی بالا و با حضور برترین ورزشکاران جهان برگزار شد . من در فاصله ده کیلومتر مانده به خط پایان با نفر اول فقط 6 ثانیه فاصله داشتم اما به دلیل کم‌تجربگی و خستگی مفرط در کیلومتر 16 مسابقه به دلیل مرتکب شدن چند خطا از دور رقابت‌ها کنار گذاشته شدم.

وی درباره تعداد شرکت‌کنندگان در این رقابت ها توضیح گفت: 140 ورزشکار از 60 کشور جهان در این رویداد جهانی حضور پیدا کرده بودند.

دونده ملی‌پوش کشورمان در خصوص اردوهای خود تا پیش از المپیک گفت: به تازگی از مسابقات جهانی برگشته‌ام. از چند روز دیگر در اردوی همدان تمریناتم را زیر نظر مربی اختصاصی‌ام ادامه خواهم داد و اگر مقدمات فراهم شود در چند رقابت دیگر  پیش از المپیک شرکت می کنم.

زورآوند درباره امکانات فدراسیون دو میدانی بیان کرد: خداروشکر همه چیز عالی است و هیچ کمبودی در اردوها دیده نمی‌شود.

وی درباره شانس مدال تأکید کرد: با توجه به سطح بالای رقابت‌های المپیک و این که برترین‌های دنیا در این رویداد شرکت می‌کنند نباید توقع مدال داشت ،اگر بتوانم رکورد ملی ایران را در این بزرگ‌ترین آوردگاه جهان ورزشی بهبود ببخشم برایم بسیار رضایت بخش است.

دونده ماده پیاده‌روی تیم ملی کشورمان درباره احتمال مدال‌آوری این رشته در المپیک ریو اظهار کرد: امیدوارم دو میدانی‌کاران در این رقابت‌ها خوب ظاهر شوند و نمایش قابل قبولی از خود بروز دهند. البته باید تأکید کنم همه چیز به روز مسابقه و شرایط  ورزشکار بستگی دارد و با توجه به نتایج درخشانی که تاکنون احسان حدادی کسب کرده است، می توان گفت تنها شانس مدال دو میدانی ایران به احسان اختصاص دارد.

انتهای پیام/
انتهای پیام/ 
برچسب ها: رکورد ، المپیک ، سطح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار