در مراسمی از همسران شهدای مدافع حرم استان تجلیل و قدردانی شد.

تجلیل از همسران شهدای مدافع حرمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اعلام کرد: همزمان با سالروز میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان ، امام حسین (ع) از همسران شهدای مدافع حرم در استان فارس تجلیل شد .

استان فارس نزدیک به 50 شهید مدافع حرم تقدیم کرده است که حدود 30 نفر از آن ها متاهل بوده اند .

رجبعلی راهی ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم با بیان اینکه عزت، امنیت و اقتدار کشور عزیزمان درمنطقه و جهان مدیون جان فشانی ها و ایثارگری های شهدا و ایثارگران و  صبر و استقامت خانواده های سرافراز آنها است گفت: بزرگداشت شهيد به معنای تكريم تمام نيكي ها و ترويج روحيه ايثارگري در جامعه است و الگوسازي از شخصيت و سيره شهدا، تنها بخشي از وظایف جامعه نسبت به این بزرگواران است.
 
وی افزود : امروز خانواده های معظم شهدا چون حضرت زینب (س) رسالتی مهم بر عهده دارند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال پیام شهدا به نسل های آینده از مهمترین وظایف این خانواده ها است .
 
در ادامه این مراسم اعظم سالاری ، همسر سردار شهید عبداله اسکندری از شهدای مدافع حرم نیز اظهار کرد : شهدا افرادی فروتن و به دور از تکبر بوده اند که همواره حیاتی عزتمند داشته و با جهاد در راه خدا، سعادت دنیوی و اخروی را برای خود برگزیدند .
 
وی مدافعان حرم را مدافعان و فداییان اسلام برشمرد و ادامه داد : امروزه هدف دشمنان تنها ضربه زدن به عراق و سوریه و کشورهای اسلامی نیست بلکه آنها نیت ضربه زدن بر پیکره دین اسلام را دارند و رزمندگان اسلام و مدافعان حرم که در این کشورهای مسلمان نشین، با دشمنان به مبارزه می پردازند از اسلام و انسانیت دفاع می کنند .

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار