فرماندار بم از دایر بودن 18 باب مدرسه کانکسی در منطقه خبر داد و رفع این مشکل را یکی از خواسته های مردم برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رضا اشک در جلسه شورای اداری این شهر که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد بر نیاز شهر بم به اعتبارات تکمیلی بازسازی تاکید کرد.

وی افزود:اعتبارات مورد نیاز در بخشهای مختلفی همچون عمرانی ، احداث مدارس جدید، بازسازی مساجد، تکایا، ادارات و مرمت ارگ قدیم مورد نیاز است.
وی تامین اعتبار مورد نیاز برای احداث بیمارستان 220 تختخوابی از دیگر خواسته های مورد نیاز شهر دانست و افزود:در بخش آبرسانی به روستاها ، همچنان نیازمند تامین اعتبارات لازم برای آبرسانی به 66 روستا و نقاط شهری هستیم.
فرماندار بم افزود:در بخش راهسازی نیز بیش از 150 کیلومتر راه روستایی و احداث باند دوم محور دارزین -دهبکری ، نیازمند تامین اعتبار هستند.
اشک ضمن تشکر از دولت بخاطر تامین اعتبار 40 میلیارد ریالی برای مبارزه با آفت زنجره ، خواستار تداوم تامین اعتبارات این بخش نیز شد.
فرماندار بم برجای ماندن برخی معضلات فرهنگی و اجتماعی از زلزله و بواسطه مجاورت با مرزهای شرق را یکی از دغدغه های مردم و مسئولین برشمرد و خواستار تامین اعتبارات ویژه در این زمینه شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مدارس ، کانکس ، زلزله بم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.