ارومیه؛

کارخانه قند خوي به عنوان يک واحد صنعتي وتوليدي در شهرستان خوي

كارخانه قند خوي به عنوان يك واحد صنعتي- توليدي يکي از ظرفيت هاي مهم شهرستان خوي است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ فرماندار شهرستان خوي در بازديد هاي خود از واحدهاي توليدي و صنعتي، ازجمله بازديد از كارخانه قند خوي از نزديك در جريان مسائل و مشكلات اين واحد صنعتي قرار گرفت.

در اين بازديد دكتر سيواني اصل فرماندار شهرستان خوي با اشاره به اهميت سرمايه گذاري و اشتغال زايي در شهرستان برلزوم حمايت از از واحد هاي توليدي و صنعتي تاكيد كرده و كارخانه قند خوي را به عنوان يك واحد صنعتي- توليدي از ظرفيت هاي مهم شهرستان دانسته و گفت: دولت تدبير و اميد در راستاي حمايت از سرمايه گذاري و اشتغال، سياست هاي حمايتي موثري را در دستور كار خود دارد.

وي با اشاره به ضرورت حمايت از توليدكنندگان و چغندركاران و پرداخت به موقع مطالبات كشاورزان و حمايت از آنها تاكيد كرده و افزود: استاندار محترم طي نامه اي به معاون اول رياست جمهور پيگير اين موضوع هستند.

فرماندار خوي با اشاره به خريد چغندر قند در فصل برداشت اين محصول از كشاورزان توسط كارخانه قند اظهار داشت: با توجه به گزارشات رسيده از ادارات ذيربط مبني بر افزايش سطح زير كشت چغندر قند و در نتيجه افزايش توليد اين محصول انتظار ميرود مجموعه كارخانه قند با برنامه ريزي و مديريت صحيح از تجمع كاميون هاي حامل چغند قندر كه باعث اختلال در عبور ومرور و ايجاد ترافيك در جاده خوي- ايواوغلي مي شود جلوگيري كند

فرماندار خوي بر لزوم ساماندهي فضاي اطراف كارخانه قند خوي تاكيد كرد و افزود: با توجه الحاق بخشي از اين جاده به محدوده شهرخوي در خواست ما از اين مجموعه مشاركت و همكاري با شهرداري خوي در جهت ساماندهي فضاي اطراف اين كارخانه مي باشد.

فرماندار خوي در پايان از كارخانه توليد شهد توتيا بازديد و خواستار توسعه و سرمايه گذاري در صنايع تبديلي محصول نهائي اين واحد از جمله راه اندازي مجدد كارخانه توليد شهد توتيا شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.