مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت:بیش از300 شرکت تعاونی در غالب مراکز کار آفرینی در جهت رونق اقتصاد محلی در سرای محلات وجود دارد.

فرزاد هوشیار پارسیان مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت:با هدف رونق اقتصاد محلی، در حال حاضر5 مرکز کار آفرینی کلینیک های مشاوره کار آفرینی در تهران وجود داشته و 5 مرکز دیگر نیز در آینده افتتاح خواهد شد همچنین بیش از 300 شرکت تعاونی در جهت راه اندازی اقتصاد محلی در سرای محلات وجود دارد.

وی افزود:در حال حاضر بخشی از این مراکز کسب و کار خود را آغاز کرده و بخشی دیگر نیز در انتظار صدو. مجوز وام 4درصد توسط وزارت تعاون بوده تا آن ها نیز بتوانند کسب و کار خود را شروع کنند.

هوشیار پارسیان تصریح کرد:بخشی از این مراکز کارآفرینی ویژه بانوان آسیب دیده بوده و مابقی آن نیز برای کاربری محلی در نظر گرفته شده که از جمله آن ها مراکز بهاران با ظرفیتی 2هزار نفری در غالب 40 مرکز با هدف خدمت رسانی به آسیب دیدگان است.

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی در پایان تاکید کرد:ظرفیت سامان سراهای زنان نیز از200 به600 نفر افزایش یافته و هم اکنون15 مدد سرا دارای پرسنل و تجهیزاتی از جمله اتاق مادر و کودک همچنین مشاوره و گفت و گو با خانواده های مددجویان از اهداف آن بوده و درواقع مراکز بهاران، زیر ساخت کار آفرینی برای محلات پایتخت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار