اهواز؛

آمادگی فوتبال دوستان خوزستانی برای برگزاری جشن قهرمانی

استان برای برگزاری جشن قهرمانی یا نایب‌قهرمانی استقلال خوزستان آماده است و در این زمینه وظیفه هر کسی مشخص است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: دیدار استقلال خوزستان و ذوب‌آهن از هفته پایانی لیگ با دیگر بازی‌ها هیچ فرقی ندارد ولی با توجه به این‌که تیم هم‌استانی‌مان با شرایطی که دارد و می‌تواند قهرمان لیگ شود، از مردم عزیز و هواداران این تیم تقاضا دارم که به ورزشگاه بیایند. در راستای برگزاری جشن قهرمانی و ساماندهی هواداران نیز وظیفه هر کسی مشخص است و هر کسی باید وظیفه خود را انجام دهد.

عبدالکاظم طالقانی افزود: مانند سال‌های گذشته سازمان لیگ در رابطه با برگزاری جشن قهرمانی در استان‌هایی که امکان تعیین قهرمان وجود دارد، برنامه‌ریزی و نیروهای لازم را به آن استان‌ها اعزام می‌کند و استان خوزستان نیز این هفته از این موضوع مستثنی نیست.

رییس هیات فوتبال خوزستان اظهار داشت: در حال حاضر نیز سازمان لیگ برای برگزاری جشن قهرمانی در سه استان تهران، خوزستان و قم برنامه‌ریزی کرده است و نیروهای لازم نیز وارد عمل خواهند شد تا در صورت مشخص شدن قهرمان لیگ در یکی از این سه استان، جشن را در مستطیل سبز به انجام برسانند و انتظار است که باشگاه‌ها هم نسبت به حضور هواداران و نوع سر دادن شعار از سوی آن‌ها و حتی نوع شادمانی‌شان پس از قهرمانی تیم‌ مورد نظر، وارد کار شوند.

وی گفت: به هر حال استقلال خوزستان چه قهرمان و چه نایب‌قهرمان شود‏، برپایی جشن وجود دارد و باید در راستای امید و امیدواری مردم استان، تمهیدات لازم اندیشیده شود. خوزستان و اهواز نیز آماده برگزاری جشن قهرمان یا نایب‌قهرمان است.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.