معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با اقدامات مناسب دولت تدبیر و امید میزان آلاینده های كاهش یافته است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سعید متصدی روز چهارشنبه در همایش مدیران كل محیط زیست كشور در استانداری لرستان افزود : سازمان محیط زیست در دولت تدبیر و امید بر مبنای تعامل و همكاری گام برداشته است .
وی اظهار داشت : محیط زیست پویا برای نسل كنونی و آینده نیازمند تعامل در راستای جلوگیری از تخریب محیط زیست است و این در حالی است كه تقابل سال های گذشته نتیجه ای غیر از تخریب و نابودی محیط زیست به دنبال نداشته است .
وی ادامه داد : این در حالی است كه امروزه با آلودگی های جبران ناپذیری در رودخانه ها ،خاك و هوا و آلودگی های صوتی و امواج نیز روبه رو هستیم.
به گفته وی خوشبختانه با رویكرد دولت تدبیر و امید آلودگی هوا از وضعیت بغرنج و بحرانی خارج شده و كیفیت هوا نسبت به سال های گذشته در وضعیت مناسبی قرار دارد.
متصدی گفت : امروزه نه تنها در كلانشهرها كاهش آلاینده ها وجود دارد بلكه غلظت آلاینده های تاثیر گذاری مانند بنزن نیزكاهش یافته است .
وی ادامه داد : بنزن در اثر استفاده از بنزین غیر استاندارد در سطح كشور رو به افزایش بود كه خوشبختانه در حال حاضر به طور كلی كنترل شده است.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست به افزایش میزان تعداد روزهای سالم و پاك اشاره كرد و بیان كرد : این وضعیت در سال های گذشته برعكس بود و امروز آلودگی هوا در كشور با همت دولت و تعامل دستگاه ها دولتی در جهت تفكر ایجاد زندگی سالم در شرایط مناسب تری قرار دارد .
وی اضافه كرد : این موفقیت تنها نتیجه فعالیت حفاظت محیط زیست نبوده است بلكه تعامل هوشمندانه ،همكاری و همدلی ،اقدام و عملی است كه نشانگر همگرایی و همفكری است .
انتهای پیام /ا

 


برچسب ها: کاهش ، میزان ، الاینده ، هوا ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.