رئیس جمهور گفت :دولت برای رفع محرومیت در نقاط کمتر توسعه یافته ، تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آقای روحانی که در آخرین برنامه سفر دو روزه خود به استان کرمان درنشستی خبری شرکت کرده است گفت: نکته ای که در این سفر روی آن تاکید شد تعادل بخشی میان جنوب و شمال استان کرمان است و باید برای رفع محرومیت از جنوب استان کرمان تلاش کنیم و این تلاشها با طرح تبدیل قلعه گنج به شهر نمونه اقتصادی سرعت یافته است.

آقای روحانی با اشاره به ظرفیتهای اقتصادی ، صنعتی و معدنی و نیز سرمایه های انسانی استان بزرگ کرمان، گفت: از طرحهای عظیمی که دیروز در استان افتتاح یا عملیاتی شد یا قرارداد اولیه آنها امضا شد و جمع مبلغ اعتباری آنها بیش از 14 هزار میلیارد تومان است نشان می دهد استان کرمان چه ظرفیتهای عظیمی دارد و چه گامهای بزرگی برای استفاده از این ظرفیتها برداشته شده است .
وی به بحث آب و طرحهای بزرگ تامین آب در استان که دراین سفر اجرایی شده است اشاره کرد و گفت: امیدواریم تا سال آینده همه طرحهایی را که در این سفر قول آنها را دادیم افتتاح یا اجرایی کنیم .
رئیس جمهور با تشکر از میهمان نوازی و استقبال مردم کرمان از کاروان تدبیر و امید ، از اینکه نتوانسته است به همه شهرستانهای استان سفر کند عذرخواهی کرد.

رئیس جمهور سپس به سئوالات خبرنگاران کرمان پاسخ داد .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: محرومیت ، توسعه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار