به مناسبت ولادت حضرت ابولفضل (ع) و روز جانباز جمعی از مسئولین با خانواده جانبازان تیمور ایمانی و عباس حاجیلو و خانواده شهید عباس حبیبی دیدار کردند.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، امام جمعه ساوه در این دیدار امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدا و ایثارجانبازان سرفراز هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: تقدیر و تفقد خانواده این عزیزان کمترین خدمت مسئولان به آنهاست.
حجت الاسلام حسینی دیدار با خانواده جانباز را یک حرکت معنوی و اثر گذار در مقابل دشمن شکست خورده ملت ایران دانست و افزود : استکبار تلاش دارد جامعه ما را از فرهنگ مقدس شهید و شهادت دور کند.
وی صلابت و اقتدار امروز را مدیون فداکاریهای خانواده شهدا و ایثارگران دانست.
فرماندار ساوه نیز در این دیدارها با بیان این که جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر مردم ، انقلاب و کشور دارند، گفت: امروز تمام ایرانیان، آزادی و امنیت خود را مرهون مجاهدت ها و ایثارگری های رزمندگان می دانند.
بهاروند دلجویی از خانواده های این عزیزان را یکی از وظایف اصلی مسوولان عنوان کرد و افزود : این مهم یک تکلیف شرعی، الهی و قانونی بوده که بایستی همواره مورد توجه قرارگیرد.
وی در مورد ارزش ایثار و جانبازی یادآور شد: ایثار از بارزترین نشانه های انسان مومن است و جانبازان عزیز نمونه زنده این خصلت برتر در برابر دیدگان ما هستند..
فرماندار شهرستان ساوه در این دیدارها بر ضرورت ارائه خدمات قانونی مورد نیاز این خانواده ها از سوی مسئولان ذیربط در شهرستان تاکید کرد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، ساوه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار