نوروزی نژاد: عرفان هندبال نوین را به ایران آورد

بازیکن تیم ملی هندبال گفت:عرفان کمک زیادی به تیم ملی کرد و هندبال نوین را به ایران آورد

نوروزی نژاد: عرفان هندبال نوین را به ایران آوردپویا نوروزی نژاد در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: در خصوص انتخاب سرمربی ایرانی تیم ملی هندبال کشورمان اظهار کرد: اتنخاب طاهری به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال ایران در شرایط فعلی بهترین انتخاب بود. وی مدت یکسال در کنار بازیکنان تیم ملی بوده وشناخت کافی نسبت به تمامی بازیکنانش دارد. طاهری نسبت به دیگران بهتر می تواند به تیم ملی کمک شایانی داشته باشد.

نوروزی نژاد در خصوص عرفان تصریح کرد: به اعتقاد من عرفان کمک زیادی به تیم ملی کرد و هندبال نوین را به بازیکنانش آموزش داد . من به شخصه نکات مهمی در ورزش حرفه ای هندبال از او یاد گرفتم. در هر صورت هر مربی رفتار ،روش کارو کلاس کاری خاص خود را دارد، او نیز به این صورت بود. متاسفانه عرفان با گذشت زمان نتوانست با بازیکنانش هماهنگ شود و به لحاظ روحی روانی با آنها دچار مشکل شد. او باید اصول حرفه ای مربیگری را با بازیکنانش رعایت می کرد. اگر برخی مسائل از جانب وی رعایت می شد کار تیم ملی در پایان راه به خیلی مسائل نمی کشید و نا موفق عمل نمی کرد.

بازیکن تیم ملی هندبال در خصوص تعامل جدید با ستاره های هندبال و بازگشت آنها به تیم ملی گفت:بازگشت بازیکنان خوب هندبال به تیم ملی مساله بسیار مهمی است. اگر با تمام پتانسیل های خوب هندبال دیدارهای دوستانه به دعوت تیم چند ملیتی قطر برویم قطعا به نتایج خوب و قابل قبولی دست می یابیم.

امیدوارم در آینده و در ادامه راه با همدلی بازیکنان و کادر فنی هندبال ایران شاهد درخشش هندبال کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار