تلاش همه‌جانبه برای رسیدگی و رفع مشکلات پاسداران و جانبازان شادگانی لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه شادگان گفت: ایام اعیاد اهل‌بیت (ع) و مناسبت‌های ملی روز پاسدار و جانباز این حضور در این مناسبت معنای متینی دارد و این مفهوم از دو مولفه مهم تشکیل شده است و هر دو مولفه لازم و ملزوم همدیگر هستند.

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی  افزود: وجود پاسدار یک رسالت دینی و مذهبی دارد که سید الشهدا (ع) یک پاسدار بود، پاسداری که خودش بطن دفاع، جهاد فی سبیل‌الله و دفاع از ارزش‌هایی که 22 سال نبی اکرم (ص) با مشکلات عدیده‌ای برای حفظ و ارزش نهادن به این ارزش‌ها داشته است.

وی گفت: پاسدار ارزش‌های پیامبر گران‌قدر اسلام (ص) در تاریخ بشریت به اثبات رساند و به نهضت سید الشهدا مربوط است و در واقع نهضت سید الشهدا شاه کلید حفظ و ارزش‌هایی که پیامبر را به اثبات رسانده که وجود جانبازان و پاسدار یک رسالت دینی و انکار ناپذیر است.

امام جمعه شادگان افزود: کسانی که از گذشتگان ما اعم از علما، متفکران، پژوهشگران و قشر دانشجویی بر علیه رژیم شاه در آن زمان قیام کرده‌اند تا این ناب شکوه‌مند انقلاب اسلامی وجود آمد و از‌‌ همان زمان هسته اصیل در دل‌های مردم پاسدار و جانباز کاشته شد.

شرفی گفت: باید از دستاوردهای این اصالت دفاع و جان‌فشانی کنیم و انقلاب شکوه‌مند اسلامی به این نظامی که ما سر و کار داریم که بهترین سیستم‌های جهانی و یکی از مهم‌ترین مصادیق نظام‌های جهان داریم نیاز به حفظ و جان‌فشانی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.