سرست فرمانداری ورزقان از نبود پایانه مسافربری در ورزقان انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صابر تقویمی در جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید برضرورت ایجاد پایانه حمل و نقل مسافر بری در این شهرستان افزود: نبود مرجع ساماندهی باعث شده خودروهای پلاک شخصی اقدام به مسافر بری غیر قانونی بین شهری و روستایی نمایند و هرزمان بخواهند قیمت حمل مسافر را افزایش دهند .

وی گفت : با عنایت به حضور میهمانان و گردشگران در این شهرستان معمولا افراد فرصت طلب با قیمت چند برابر مردم را به شهرستانهای دیگر حمل می کنند و این امر مورد نارضایتی مردم می شود.

سرپرست فرمانداری ورزقان نیاز حمل ونقل این شهرستان را ، داشتن خودروهای دارای مجوز پلاک عمومی مسافر بری بین شهری _ ایجاد پایانه مسافر بری حمل و نقل و پلیس راه در جاده خواجه ورزقان اهر اعلام کرد.

امام جمعه ورزقان در این جلسه از تعطیلی و راکد ماندن بزرگراه خواجه ورزقان گلایه کرد

حجت الاسلام مهدوی گفت: شهرستان ورزقان ظرفیت های مهم معدنی و گردشگری زیادی برای توسعه و اشتغال دارد که متاسفانه نبود راه مناسب باعث شده سرمایه گزاران رغبت چندانی برای سرمایه گزاری در این منطقه نداشته باشند

وی افزود : چندین سال است این بزرگراه قرار است احداث بشود که متاسفانه بازم تعطیل شده است و باید مسئولین توجه خاصی به این نیاز اساسی شهرستان ورزقان داشته باشند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.