مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران گفت: افزون بر 25 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی از طریق تاسیسات و خطوط لوله به این منطقه منتقل شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بایبوردی گفت: به دلیل حساسیت و اهمیت مصرف گاز طبیعی در بخش های مختلف، فعالیت ها در واحد دیسپچینگ منطقه هشت عملیات انتقال گاز کشور با نظم و هماهنگی خاص به صورت شبانه روزی در حال انجام است .

بایبوردی افزود: از مجموع گاز انتقالی در سال گذشته، افزون بر 8 میلیارد متر مکعب گاز از مرز بازرگان به ترکیه، 366 میلیون متر مکعب به ارمنستان و همچنین بیش از 257 میلیون متر مکعب به جمهوری آذربایجان صادر شده است که در مجموع رقم 8 میلیارد و 566 میلیون متر مکعب را نشان می دهد.

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران با تقدیر از تلاش های کارکنان عرصه انتقال، خاطر نشان کرد: با استعانت از پروردگار متعال و با اتکاء به دانش و تجارب بالای کارکنان توانستیم با جدیت بیشتر و کوشش مضاعف و همچنین با نگهداری، تعمیر و رفع معایب بموقع تاسیسات و آماده بکار نگهداشتن خطوط لوله گاز، سال گذشته را با موفقیت به پایان برسانیم.

بایبوردی تاکید کرد: با توجه به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی تحت عنوان 'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' در سال پیش رو با برنامه ریزی های مدون و توجه به شعار امسال وظایف محوله را بهتر از گذشته پیش ببریم و موفقیت های بیشتری را برای منطقه رقم بزنیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.