مراسم گرامیداشت جانبازان و ایثارگران استان خراسان رضوی در سالروز میلاد باسعادت سالار شهیدان،علمدار کربلا و سید الساجدین در هتل ثامن مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران خراسان رضوی در حاشیه این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در همایشی چند روزه به منظورگرامیداشت مقام ایثارگرو روز جانباز از جانبازان و ایثارگران استان دعوت به عمل آورده است.

عابدی مقدم با اشاره به اینکه در راستای گرامیداشت مقام جانباز 1500نفر از جانبازان و خانواده هایشان امروز مهمان حرم رضوی بودند افزود:تعدادی از جانبازان قطع نخاع نیز با تولیت آستان قدس رضوی دیدار نمودند.

وی با بیان اینکه در برنامه ویژه دیگری تحت عنوان علمداران امامان جمعه استان خراسان رضوی نیز به نیابت از رهبر معظم انقلاب به دیدار سه جانباز در شهر های خود می روند از دیدار آیت اله علم الهدی با سه جانباز ویلچری در مشهدخبرداد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگری خراسان رضوی گفت:مقررشده برنامه ها و مراسم های ویژه ای نیز در اداراتی که جانبازان مشغول فعالیت هستند تدارک شود وگزارشات آن بعدا به بنیاد شهید و امور ایثاراگران داده شود.

عابدی مقدم افزود:امید است با دیدار جانبازان و ایثارگران وتدارک برنامه هایی از این قبیل گوشه ای از ایثارگری های این عزیزان را پاسخ داد .

وی خانواده های جانبازان و ایثارگران را شایسته قدرانی و خداقوت دانست .

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار