دکتر اسداله رازانی در مراسم گرامیداشت روز جانباز که با حضور مشاور عالی استاندار و جمعی از مدیران استان در سالن ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه برگزار شد، با تبریک ولادت باسعادت حضرت ابالفضل(ع) و روز جانباز، جایگاه جانبازان را نزد خدای متعال بسیار رفیع دانست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رازانی گفت: در این مراسم سعی خواهم کرد با بهره گیری از قرآن کریم و تعالیم دینی به جایگاه و شان جانبازان بپردازم.

وی خاطرنشان ساخت: بر اساس آیات قرآن کریم، کسانیکه از پیش اعضای بدن خود را می فرستند که به پذیرش خدا می رسد این افراد از عذاب و جهنم دور هستند و این افراد به راستی از هدایت یافتگان می باشند.

استاندارکرمانشاه ادامه داد: افرادی که به چنین مقامی دست پیدا می کنند خدای متعال بر این افراد صلوات می فرستد و این افراد از مومنین و هدایت یافتگان می باشند.

دکتر رازانی در پایان سخنان خود خطاب به جانبازان حاضر در مراسم خاطرنشان ساخت: شما که برای رضای خدا و دفاع از میهن و سرزمین اسلامی اعضای بدن خود را از دست دادید دارای نعمت بزرگی شده اید و به مقامی رفیع در نزد خدای متعال پیدا کرده اید لذا از مسئولین و مدیران استان می خواهم که قدرشناس تلاش ها و ایثارگری های شما باشند و با جدیت به انجام وظیفه بپردازند زیرا پاسداشت این عزیزان پاسداشت از ارزش ها و آرمان هاست.


انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.