رئیس شورای اداری چاروسا از آغاز به کار جاده برفکوه چاروسا از هفته آینده خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حیات پرواز عنوان کرد: حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) مظهر فداکاری و ایثار هستند و روز پاسدار و جانباز نماد تجلیل از دلاوران ایران اسلامی است.
 
رئیس شورای اداری چاروسا تاکید کرد: سوم و چهارم شعبان، سالروز میلاد خجسته بزرگ پاسدار دین و آزادگی، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و پرچمدار دفاع از حریم ولایت، حضرت ابوالفضل العباس(ع) به واسطه رشادت‌ها و جانفشانی‌های پاسداران رشید و غیور انقلاب اسلامی و هم چنین فداکاری و ایثارگری جانبازان سرافراز و دلاور انقلاب اسلامی به نیکی به روزهای پاسدار و جانباز نامگذاری شده است که باید این روز را تبریک گفت.
 
وی به نقش جاده و راه اشاره کرد و افزود: توسعه جاده‌های ارتباطی مناسب به ویژه راه‌های روستایی مهمترین عامل توسعه یافتگی است.
 
پرواز خاطرنشان کرد: یکی از اساسی‌ترین مشکلات بخش چاروسا در خصوص راه‌های روستایی است که نیاز به توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان دارد.
 
وی به محور حیاتی برفکوه چاروسا اشاره و اظهار داشت: جاده ارتباطی برفکوه چاروسا که همیشه یکی از خواسته‌های اصلی مردم چاروسا است ارتباط بین قلعه‌رئیسی را به دهستان آجم متصل می‌کند.
 
پرواز تصریح کرد: با باز شدن این محور که از قلعه‌رئیسی آغاز می‌شود و تا دلی‌کما ادامه دارد می‌تواند مسیر 120 کیلومتری دیشموک تا بناری را به 17 کیلومتر مسیر جدید کاهش دهد.
 
رئیس شورای اداری چاروسا با بیان اینکه با باز شدن این مسیر مردم دو منطقه قلعه‌رئیسی و دیشموک می‌توانند به آسانی به یاسوج مرکز استان با کوتاه‌ترین ساعت رفت و آمد کنند، اضافه کرد: راه روستایی برفکوه یکی از راه‌هایی است که اولویت این بخش بوده و نیاز بود مسئولان به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته از هفته آینده شاهد شروع به کار آن خواهیم بود یادآور شد: 3میلیارد و 600میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل این پروژه پیشنهاد شده است که امیدواریم این اعتبار را به آن تخصیص دهند تا این پروژه مهم به پایان برسد.
 
پرواز گفت: پیمانکار این پروژه کار نقشه کشی آن را شروع کرد و تا هفته آینده کار اجرائی خود را شروع خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.