فرماندار یزد: عملكرد كميته امداد امام خمينی (ره) در توانمند سازی مدد جويان ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ 
محمود شاكری شمسی که به همراه معاون سياسی و اجتماعی فرمانداری به کمیته امداد رفته بود، در جمع پرسنل اين اداره با تبريك فرا رسيدن ماه شعبان و اعياد خجسته اين ماه اظهار داشت: هيچ عبادتی و ارزشی بالاتر از خدمت به مردم نيست و هر فرد مسئولی در هر اداره و سازمانی بايد اين فرصت به دست آمده را غنيمت شمارد.

فرماندار يزد افزود: خدمت رسانی به مردم در نهاد مقدس كميته امداد امام خميني (ره) از حساسيت بسيار بالايی برخوردار است، و ضروری است تا پرسنل اين نهاد با خوشرويی و در كمال احترام نسبت به رفع نيازها و مسائل مادی و معنوی ارباب رجوعان خود همت داشته باشند.

وی در بخشی ديگر از مطالب خود با تقدير از عملكرد كميته امداد در توانمند سازی مدد جويان تحت پوشش تصريح كرد: باید به سمتی حرکت کرد که هر روز شاهد کاهش آمار مددجویان بوده تا بتوانیم از ظرفیتها و پتانسیل های بی شمار این نهاد در بخش های دیگر جامعه استفاده نماییم.

شاكري شمسي با تأکید به اینکه واگذاری امور به خود مردم همیشه تأثیرگذار بوده و نتایج خوبی را به دنبال داشته است، گفت: کمیته امداد می تواند از طریق واگذاری برخی امور به انجمن ها ، هیأت های مذهبی ، سمن ها و ... بیش از گذشته در این مسیر قدم بردارد.

فرماندار يزد در پايان بر استفاده از ظرفيت های خيرين در اين حوزه نيز تأكيد كرد و ابراز داشت: ماه مبارك رمضان فرصت بسيار خوبي است تا بتوانيم با حضور خيرين در مراسم های مختلف از توانمندي های آنان استفاده نماييم.
انتهای پیام/ی

برچسب ها: بازدید ، فرماندار ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.