اهواز؛

چغامیش در انتظار توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی

بخشدار چغامیش دزفول گفت: این بخش با توجه به مشکلات بهداشتی و درمانی موجود نیاز به توجه بیش تری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شکرالله قارم اظهار داشت: راه اندازی مرکز بهداشتی و درمانی در شهر چغامیش، تسریع در راه اندازی مرکز بهداشتی و درمانی روستای اسلام آباد و شبانه روزی کردن مرکز بهداشتی و درمانی روستای بنوت بالا از جمله مطالبات اهالی این بخش محروم می باشد.

وی راه اندازی اورژانس 115 در مرکز بخش و مرمت خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی و درماتی را از دیگر نیازهای ضروری بخش چغامیش دزفول در حوزه بهداشت و درمان برشمرد و افزود: اهالی بخش چغامیش انتظار دارند تا دانشگاه علوم پزشکی دزفول نسبت به تجهیز خانه های بهداشت در این بخش اقدام کند.

یوسف پریدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از آغاز عملیات اجرابی مرکز بهداشتی و درمانی اسلام آباد در بخش چغامیش در آینده نزدیک خبر داد و  بیان کرد: برای راه اندازی مرکز بهداشتی و درمانی و اورژانس 115 در مرکز بخش نیز با نظر مثبت از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیری و اخذ مجوز قانونی در حال انجام است.

وی اذعان داشت: برای تجهیز خانه های بهداشت بخش چغامیش نیز بزودی اقدام به عمل خواهد آمد.

پریدار با بیان اینکه مسایل و مشکلات بخش چغامیش پیگیری خواهد شد خاطرنشان کرد: نسبت به تامین دستگاه شوک اورژانس 115 خیبر واقع در این بخش نیز اقدام می شود.

بخش چغامیش دزفول با 27 روستا بیش از 35 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار