آبادان؛

تمدید اعتبار پروانه انجمن معلولان رامهرمز

تمدید اعتبار پروانه انجمن معلولان رامهرمز توسط بهزیستی لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ رئیس انجمن معلولان رامهرمز گفت: در سال 84 با تلاش‌ها و پیگیری‌های زیاد تعدادی از معلولان شهرستان توانستیم انجمن معلولان ابوالفضل العباس (ع) این شهرستان را ثبت و راه‌اندازی کنیم و هم‌اکنون بیش از 400 عضو داریم.

محمدرحیم بیگدلی افزود: این تشکیلات به‌عنوان یک تشکیلات قانونمند به رسمیت شناخته شد و با پشتوانه بهزیستی توانستیم به راهکارهایی برای بهبود وضعیت معلولان است دست‌یابیم.

وی گفت: بسیاری از معلولان قبل از تشکیل این انجمن فعالیت اجتماعی نداشتند ولی با تشکیل این انجمن به‌نوعی بازترانی شخصیتی برای معلولان ایجاد شد و در این سال‌ها عملکرد قابل قبولی را داشتیم.

رئیس انجمن معلولان رامهرمز افزود: در طول این سال‌ها با برخی ناملایمات و بی‌مهری‌ها و عدم همکاری توسط برخی از ادارات نیز روبه رو بوده‌ایم و با وجود اینکه انجمن هیچ‌گونه درآمدی ندارد ما را در اجرای برنامه‌هایمان کمک نکردند.

بیگدلی با توجه به اتمام تاریخ اعتبار پروانه فعالیت انجمن گفت: درصورتی‌که مسئولان مرتبط ما را یاری ندهند، بخشی از هزینه‌های ما را تأمین نکنند و با وجود اینکه معلولان نیز توان برخی از پیگیری‌ها را ندارند این انجمن متأسفانه منحل خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، تمدید ، اعتبار ، معلول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.