دروازبان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:ما برای برد مقابل استقلال خوزستان قرار می گیریم.

 محمد باقر صادقی دروازبان تیم فوتبال ذوب‌آهن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در خصوص بازی فردای تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته سی ام لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:بچه ها به خوبی تمرین کردند و از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم.

وی ادامه داد:امیدوارم امروزیک بازی زیبا شاهد باشیم، ما برای برد به زمین می رویم تا جایگاهمان را در جدول لیگ بهبود ببخشیم.

باقر صادقی در ادامه با اشاره به اینکه برای بازی امروزمقابل استقلال خوزستان احمد امیر کامدار، هاشم بیک زاده و احسان پهلوان را در اختیار نداریم گفت:درست که ما 3 بازیکن کلیدی خودمان را در اختیار نداریم ولی با این حال تمام تلاشمان را برای موفقیت و پیروزی تیم ذوب‌آهن انجام می دهیم.

دروازبان تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص شایعه کمک نقدی حسین هدایتی به بازیکنان این تیم برای پیروزی مقابل استقلال خوزستان و قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ گفت:این  ها همه شایعه است و این شایعه ها همه ساخته شما رسانه هاست که به هیچ وجه حقیقت ندارد.

باقر صادقی در پایان در خصوص اینکه تیم فوتبال ذوب‌آهن از راه لیگ برتر چقدر شانس صعود به لیگ قهرمانان آسیای فصل آینده را دارد خاطر نشان کرد:ما امیدواریم ابتدا خودمان تیم استقلال را ببریم و آن سمت تیم های تراکتور و نفت تهران مقابل حریفانشان شکست بخورند تا ما در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته و جواز صعود به لیگ قهرمانان آسیای فصل آینده را بدست بیاوریم.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
کاش باج و زیر میزی نبود