امام جمعه قزوين : تغییر در مواضع ضد ارزشی، شیوه جدید عوامل نفوذ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام و المسلمين عبدالكريم عابدينی در خطبه های نماز جمعه گفت: تغییر در مواضع ضد ارزشی، شیوه جدید عوامل نفوذ است که اگر مراقب آن نباشیم در میان صفوف متدینین تفرقه ایجاد می شود.
خطبه های نماز جمعه

نماينده ولی فقيه در استان افزود:  فتنه گران ، کمک کنندگان به آنها، پدرخوانده فتنه گران و یا همه کسانی که در مقابل فتنه سکوت اختیار کردند و در گذشته هم در مقابل فرمایشات رهبری موضع می گرفتند ازعوامل نفوذ هستند.

حجت الاسلام و المسلمين عبدالكريم عابدينی  اضافه کرد: عوامل نفوذ در گذشته برای تعطیل کردن شعار "مرگ بر امریکا" و دوستی با امریکا زمینه سازی می کردند اما  امروزه تغییر موضع می دهند که باید مراقب باشیم.

وی همچنین  به انتصاب رییس جدید سازمان صدا و سیما اشاره و گفت : رهبری در حکم وی آورده که باید نیروهای انقلابی حفظ شوند زیرا اگر نیروهایی با افکار مسموم به انجا نفوذ کنند آسیبشان بسیار زیاد خواهد بود.

امام جمعه قزوين ادامه داد : رهبری تأکید کرده اند باید علاوه بر حفظ و جذب نیروهای انقلابی در تربیت و ارتقای کیفی و رشد آن ها کوشش کنید و ما هم همین انتظار را از صدا و سیمای مراکز استانها داریم.
انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار