اصفهان؛

احداث سالن ویژه نمایش تئاتر در اصفهان

شهردار اصفهان گفت: قرار است پيگيري‌های لازم براي ساخت سالن تئاتر آغاز شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدي جمالی نژاد در ادامه سلسله برنامه‌هاي ديدار با هنرمندان و چهره‌هاي ماندگار شهر اصفهان با حضور در منزل استاد هوشنگ حريرچيان با اين هنرمند پيشكسوت عرصه بازيگري ديدار كرد.

وي در اين ديدار با اشاره به سالن تئاتر اصفهان اظهار كرد: قرار است پيگيري‌هاي لازم براي ساخت سالن تئاتر آغاز شود اما تا زمان ساخت این سالن، می‌توان از سينما فلسطين که بازسازي شده برای نمایش تئاتر نیز استفاده کرد.

شهردار اصفهان در ادامه به استفاده از دوچرخه توسط مديران شهري اصفهان اشاره كرد و افزود: من تا جايي كه امكان داشته باشد از دوچرخه استفاده مي‌كنم، قرار هم نيست اين استفاده از دوچرخه نمايشي باشد و با پويشي كه راه افتاده روزهاي سه‌شنبه بدون خودرو را كليد زده‌ايم تا مديران حداقل در اين روز از خودرو استفاده نكنند.

وی با اشاره به اینکه در صورتي كه بسترهاي لازم براي استفاده مردم از دوچرخه فراهم شود مردم استفاده بيشتري از دوچرخه خواهند كرد، گفت: در صورتي كه فرهنگ استفاده از اين وسيله ميان شهروندان اصفهاني رايج شود اگر مسيري هم در آينده بسته شود هيچ شهروندي از اين موضوع شكايت نخواهد داشت.

جمالی‌نژاد با بيان اينكه دوچرخه یکی از برندهای اصفهان بوده است، اضافه كرد: در مسير شمالي - جنوبي و شرقي - غربي شهر اصفهان مسيرهاي دوچرخه به خوبي مشخص است و مردم می‌توانند از اين وسيله نقليه استفاده كنند.

وی به برنامه‌های شهرداری اصفهان برای ایجاد حس تعلق در میان شهروندان نسبت به محله‌های خود اشاره کرد و گفت: بر همين اساس المپياد ورزش محلات براي نخستين بار طي 9 ماه در اصفهان برگزار خواهد شد. 


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار