معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور از ساماندهی بیش از 220 شعبه این انجمن در سراسر کشور و پیش بینی افزایش جذب مشارکت‌های مردمی به هزار میلیارد تومانی در سال جاری خبر داد.

ساماندهی بیش از 220 شعبه انجمن خیرین سلامت در سراسر کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛  سید محمد طباطبایی پنج‌شنبه شب 23 اردیبهشت در حاشیه ششمین همایش خیرین سلامت کاشان در باغ پرندگان قمصر کاشان گفت:فعالیت بهداشت و درمان و جذب مشارکت‌های مردمی بیش از 220 شعبه مجمع خیرین سلامت در سراسر کشور در ستاد مرکزی ساماندهی شد.

وی، اجرای برنامه‌های ویژه برای توجه بیشتر خیرین با موضوع امور پژوهشی و پیشگیرانه علاوه بر مباحث سخت‌افزاری را تاکید کرد و گفت:خیرین می‌توانند با عنایت بیشتر به جای افزایش تخت‌های بیمارستانی هزینه‌های موارد پژوهشی و پیشگیرانه که دولت از عهده آن برنمی‌آید تامین کنند.

به‌گفته‌وی، خیرین با حمایت دولت در تامین هزینه‌های امور پژوهشی و پیشگیرانه  به کاهش بیماری و هزینه‌های کلان درمان و تجهیزات کمک می‌کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور افزود:امسال تلاش می‌شود جذب حمایت خیرین در انجام امور نرم‌افزاری بیش از پیش فعال شود.

طباطبایی، با اشاره به جذب مشارکت 700 میلیارد تومانی خیرین در سال گذشته  گفت: پیش بینی می‌شود این رقم در سال جاری به هزار میلیارد تومان برسد.

وی، در پایان با تاکید بر جذب مشارکت بیش از 4 هزار میلیارد تومانی خیرین سلامت طی هشت سال فعالیت مجمع به همت والای حاج آقا نیری و معتدمین سراسر کشور از خیرین را تاکید کرد و گفت:این کمک عامل ایجاد یک مکانیسم بسیار مناسب در عرصه سلامت و متولی این عرصه یعنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده است. 

شایان ذکر است: ششمین همایش خیرین سلامت دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حضور سیدرضا نیری، دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور، سید محمد طباطبایی، معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع،  نامی، رییس هیات مدیره انجمن خیرین سلامت تهران، سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده منتخب مردم و حمیدرضا مومنیان فرماندار کاشان و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان و تجلیل از این خیرین در باغ پرندگان قمصر از توابع این شهرستان برگزارشد.

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار