هفته نهم کورس اسبدوانی بهاره گنبد کاووس برگزار شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ در هفته نهم این رقابت‌ها عصر جمعه ۵۷ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبردداخلی در هفت دور بایکدیگر رقابت کردند.

در دور اول اسب‌های ترکمن سه تا پنج ساله به میدام رفتند که یاسر جرجانی با اسب زولان مقام اول و طاهر گوگ نژاد با اسب کیارش (۳) و جواد آچاک با اسب مادیان طلا مقام های بعدی را از آن خود کردند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های تروبردداخلی دو ساله برگزار شد که ابوطالب چاریزاده با اسب اس ای فرمول زود تر از سایرین از خط پایان گذشت و بنیامین جرجانی با اسب تریفیک چلنجر دوم و آرمین آق آتابای با اسب پرشین چلنج سوم این دور شدند.

اسب‌های دوخون چهار و پنج ساله و ۵۲ تا ۶۴ امتیازی آغاز کننده دور سوم بودند که در پایان بنیامین جرجانی با اسب اورتیناز اول و قربان محمد اودک با اسب فرنیا و نورمحمد بهادر با اسب کومانچی دوم و سوم شدند.

در دور چهارم اسب‌های تروبردداخلی سه و چهار ساله و ۲۴ تا ۳۶ امتیازی به میدان رفتند که کمال دالیجه عطا با اسب پری مون عنوان اول و آرمین آق آتابای با اسب مجیک و عیدمحمد غراوی با اسب تک نواز مقام بعدی را کسب کردند.

دور پنجم رابت میان اسب های  دوخون سه و چهار ساله و ۲۴ تا ۳۴ امتیازی برگزار شد که محمد خوجملی با اسب آذامر نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و جواد آچاک با اسب النترا و بنیامین جرجانی با اسب خوش تیپ نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم اسب‌های تروبردداخلی چهار تا ۹ ساله به میدان رفتند که ابوطالب چاریزاده با اسب چرچیل عنوان اول و بنیامین جرجانی با اسب کاررا و جواد آچاک با اسب سابرینا به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در دورپایانی هم اسب‌های دوخون سه ساله و دو تا ۶ امتیازی به میدان رفتند که ستار مهرانی با اسب پوینده اول و بنیامین جرجانی با اسب فربال و طاهر گوگ نژاد با اسب گلدی خان دوم و سوم شدند.

در پایان ۵۹۶ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفت‌گانه اهدا شد.






انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.