حوزه انتخابیه مرحله دوم انتخابات مجلس شواری اسلامی در هندیجان تأیید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه هندیجان گفت: نماینده حوزه انتخابیه شهرستان هندیجان تأیید شد و به مرادگلمرادی نماینده شهرهای هندیجان ،ماهشهر ، امیدیه و جایزان تبریک گفته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: نماینده منتخب مردم هندیجان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  در رفع مشکلات هندیجان و اتمام کارهای باقی مانده  گام های تاثیر گذاری بردارد و از زحمت ۴ساله حبیب آقاجری نماینده مردم هندیجان تشکر می شود.

وی گفت:در هفته گذشته جابجایی در فرمانداری هندیجان بوجود آمد که از زحمات بیش از ۲ساله احمد جعفری نسب تقدیر و تشکر می شود و امیدوارم فرماندار جدید  سید مهران رفیعی در پیشرفت و رونق اقتصاد شهرستان هندیجان تلاشهای  داشته باشد.

امام جمعه هندیجان بابیان جابجایی در استانداری خوزستان و زحمات مقتدایی در پیشرفت استان افزود:استاندار قبلی خوزستان مقتدایی کارهای تأثیرگذاری انجام داد که شامل جلوگیری از انتقال آب کارون به دیگر استان ها راه اندازی بازار چه های مرزی و جابجایی فرمانداران و انتصاب بخشداران خانم که به مزاق بعضی ها خوش نیامد واین از علت های استعفا یا عزل این فرد دلسوز استان خوزستان بوده است.

 شمیل پور گفت:مقتدایی حامی مردم بودوچرا باید به این شکل ازاین فرد وداع بشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.