هوای گیلان گرم می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛کارشناس اداره کل هواشناسی  گیلان از گرم‌ شدن هوای استان گیلان در روزهای اینده خبر داد و گفت: در شبانه‌روز گذشته منجیل با 32 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر گیلان بود.کارشناس اداره کل هواشناسی با اشاره به وضعیت هوای گیلان گفت: اکنون آسمان بیشتر نقاط گیلان صاف تا قسمتی ابری است.
کوثری با بیان اینکه دمای فعلی رشت 18 درجه سانتی‌گراد بالای صفر است، افزود: دمای رشت نسبت به روز گذشته در این ساعت دو درجه افزایش یافته و رطوبت نسبی هوا 100 درصد است.
وی با اشاره به اینکه گذر امواج ناپایدار از سواحل دریای خزر است، تصریح کرد: بر این اساس امروز آسمان گیلان ابری و نیمه ابری همراه با افزایش ابر است.
کوثری درباره پیش‌بینی وضعیت هوای گیلان برای فردا ادامه داد: آسمان فردا نیز در گیلان ابری و نیمه ابری همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته منجیل با 32 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر گیلان بود، خاطرنشان کرد: دیلمان نیز با 10 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین شهر گیلان بود

این مسؤول درباره وضعیت دریا ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم دریا برای انجام فعالیت دریانوردی و صید و صیادی امروز و فردا با احتیاط مناسب است.


انتهای پیام/

برچسب ها: گیلان ، هواشناسی ، گرم ، دما ، هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.