به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خسروی مفرد بیان کرد: این واحدهای صنعتی پارسال در 15 نمایشگاه داخلی و 5 نمایشگاه خارجی حضور یافته و آخرین محصولات تولیدی خود را عرضه کردند.
وی افزود: نمایشگاه های داخلی و خارجی برپا شده بیش تر در استان تهران و نیز کشورهای روسیه، ترکیه و عراق بودند.
خسروی مفرد اظهار داشت: شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی نقش بسزایی در شناخت بازار هدف و افزایش میزان صادرات واحدهای تولیدی خوزستان دارد.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از جمله مزایای حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاه ها را معرفی توانمندیها و محصولات در سطح گسترده و بین المللی، برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و شناخت نیازهای آنان، شناخت رقبا و آشنایی با خدمات، محصولات و برنامههای آنان، فرصت جذب سرمایهگذار و توسعه فعالیت واحد صنعتی خود، شناخت شرایط کلی بازار و امکان برنامهریزی بر اساس آن، بهروز رسانی دانش فنی و آشنایی با دستاوردهای نوین صنعت، فرصت استعدادیابی و جذب دانشآموختگان و متخصصان جدید و انجام مذاکرات تجاری و انعقاد قراردادهای متعدد داخلی و خارجی برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی خوزستان در نمایشگاه هایی با موضوع صنایع غذایی، صنایع شیمیایی و فلزی شرکت کرده بودند.
خسروی مفرد بیان داشت: با توجه به تغییرات ایجاد شده در فضای مراودات خارجی ایران با سایر کشورها، امسال انتظار حضور بیش تر صاحبان صنایع خوزستان در نمایشگاه های خارجی وجود دارد.
1 هزار و 225 واحد صنعتی در خوزستان در 70 شهرک صنعتی در خوزستان فعالیت دارند.
انتهای پیام/گ