سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان هفتکل از اجرای طرح توانمندسازی و آموزش های مهارتی روستاییان، عشایرو مناطق محروم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سجاد آرزومند اظهارکرد: اجرای طرح توانمندسازی و آموزش های مهارتی روستاییان، با بهره گیری از ظرفیت های درون سازمانی، سایر نهادهای دولتی و بخش خصوصی انجام می شود.

 وی عنوان کرد : نیازسنجی آموزش های مهارتی روستاییان با استفاده از نظرات کارگروه های اشتغال شهرستانی برای متقاضیان شغل به ویژه کارآفرینی در بخش های کشاورزی، صنعت، صنایع دستی و..... انجام شده است.

 آرزومند افزود: برنامه ریزی آموزشی بعد از نیازسنجی و امکان سنجی های صورت گرفته با توجه به امکانات و ظرفیت های درون و برون سازمانی، نیازهای آموزشی به منظور برنامه ریزی، اولویت بندی می شوند و در این راستا بخش رغیوه و دهستان رغیوه برای این مهم در نظر گرفته شده است .

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان هفتکل از اهتمام و عنایت فرماندار محترم شهرستان ، ادارات و ارگانهای مرتبط با طرح ، بخشداران و دهیاران شهرستان که در خصوص نیازسنجی و برنامه ریزی آموزشی همکاری لازم را با این مرکز داشتند تشکروقدردانی کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.