اصفهان؛

«نردبان آسمان» در شهر غیاث الدین جمشید کاشانی ایستاد

مسابقه کتابخوانی «نردبان آسمان» با موضوع سیره نبوی و اصول عملی زندگی رسول مهربانی در دارالمومنین کاشان برگزارشد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در حاشیه برگزاری این مسابقه کتابخوانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: بیش از 80 نفر از علاقه‌مندان به سیره نبوی در این مسابقه در فرهنگسرای المهدی(عج) به رقابت پرداختند.

مجتبی رضازاده، افزود:به هشت نفر از شرکت‌کنندگان برتر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

وی، افزود: کتاب «نردبان آسمان» به نویسندگی لیلا غلام زاده نطنزی در چهار فصل با موضوع سیری در خویشتن، سیری در عالم، سیری در انفس و سیری در عالم تدبیر» به نویسندگی لیلا غلام ‌زاده تهیه شده است.

به‌گفته‌وی، پله پله تا ملاقات خدا، حد خودت را بشناس، هر چه بکاری همان درو می‌کنی، الف مثل اعتدال، ریاضت جاهلانه یا زهد عاقلانه، سادگی را تو به خاطر بسپار، بهتر از عبادت، اگر سوار خر نشویم حر می‌شویم، استقلالی باش، هیهات مناالذلة، تکلیف‌ها زیر میز و منظم‌ها به صف» مباحث فصل اول این کتاب است.

مشاور شهردار کاشان افزود:«سرمایه‌گذاری سودآور، بینی و بین الله، سرت سلامت و نربان آسمان» و مباحث «از قلب‌ها وارد می‌شود، مثبت یا منفی مسئله این است، ماست‌مالی ممنوع، رحمی که زخمی می‌کند، دو روی سکه، هر چیز به جای خویش نیکوست، و أمرهم شوری بینهم، وارثان زمین، مواظب باش بالای نردبان نباشی، ز کجا آمده‌ام آمدنم بهر چه بود، چشمک و آینه و راهنما و که عشق آسان نمود اول» عناوین فصل دوم این کتاب است.

وی تصریح کرد: «تراشه‌های الماس، به وسعت آسمان، آسمان بار امانت نتوانست کشید، اختیار ما هم دست شماست، هزینه‌های جبران‌ناپذیر، فکر بکر، مرد است و قولش و کشف حجاب واجب» از مباحث فصل سوم و فصل چهارم کتاب است.

شایان ذکر است: مسابقه حضوری کتابخوانی «نردبان آسمان» به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان روز جمعه ۲۴ اردیبهشت در فرهنگسرای المهدی(عج) این سازمان برگزار شد .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.