تکمیلی/سخنگوی ناجا:

یک زن از عوامل انفجار حزب‌ جمهوری بازداشت شد/ متهم اصلی تحت تعقیب است

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به تلاش پلیس ایران و همکاری اینترپل از بازداشت یکی از منافقین که از عوامل انفجار حزب جمهوری بود در کشور آلبانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به تلاش پلیس ایران و همکاری اینترپل در بازداشت یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین اظهار داشت: به دنبال همکاری‌های پلیس اینترپل و پیگیری‌های پلیس ایران، یکی از عناصر گروهک تروریستی منافقین که در انفجار حزب جمهوری دست داشت در کشور آلبانی شناسایی و دستگیر شد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: فرد دستگیر شده که از عوامل انفجار حزب‌ جمهوری بوده یک زن است و عامل اصلی همچنان تحت تعقیب قرار دارد.

گفتنی است، جزییات بیشتر طی 72 ساعت آینده توسط پلیس اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
افرین برشما سربازان گمنام وافرین برسردار جوان
United States of America
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعا دنیا دار مکافاته.جنایتکار بالاخره به دام میفته.اما حالا میخواید بااین مادر بزرگ شیطان صفت چکار کنید.احتمالا الان بالای هفتاد سال سن داره.تو بازداشت میمیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
حالا ببینیم مسئولین ما پس از عودت عامل تروریستی به ایران و محاکمه او چه اقدامی در خصوص منافقین که مورد حمایت امریکاست میکند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
آقا من یه حرفی مونده سر دلم چند ساله، چرا دولت این منافقهایی را که توی بغداد کمپ دارن را برای همیشه نابود نمی کنه؟ مگه اینها از هموطنان بیگناه ما کم کشتند، بخدا بهترین فرصت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام. میگم که چرا ایران از انترپل تقاضای بازداشت کسانی که هواپیمای مسافربری ما زدن شکایت نکرده ؟ چرا حکم بازداشت آنها را از مراجعه قانونی پیگیری نکرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
منافقین نظر منفی دادن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
این خبر رو دارم درحالی میخونم که چشم هام پر از اشکه! الله اکبر!
Germany
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
حالا بعد از اون روز تا حالا که طرف همه کیفش رو کرده و ضربه اش رو هم زده بعد از سی و خورده ای سال چه سودی داره که دستگیر بشه احتمالا خودش اگر هم دستگیر نمیشدهمین امروز وفردا به درک واصل میشد. خدا لعنتش کنه که بد به ایران ضربه زد.
آخرین اخبار