سید علی احمدی با اشاره به استقبال زیاد فیلم‌سازان از حمایت حداكثری فیلم‌نامه‌های 100 ثانیه‌ای خبر داد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ سید علی احمدی مدیرعامل موسسه تصویر شهر ضمن اعلام اتمام زمان ارسال طرح های فیلم های كوتاه 100 ثانیه‌ای گفت: در این مدت زمانی كه برای ارسال آثار در نظر گرفتیم، استقبال خوبی توسط فیلم‌سازان صورت گرفت و تاكنون 550 طرح فیلم‌نامه به موسسه تصویر شهر رسیده است.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینكه در ابتدا قرار بود تا از 40 فیلم حمایت شود ولی به علت حجم زیادی از استقبال فیلم‌سازان در نظر داریم تا با مساعدت های سایر بخش های شهرداری تهران از آثار بیشتری حمایت كنیم.
 
وی درخصوص طرح های مورد حمایت موسسه تصویر شهر نیز این طور گفت: از نظر ما طرح‌ها و فیلم‌نامه‌هایی كه با محوریت مباحث شهری، نقد بدرفتاری‌های اجتماعی، مسائل زیست‌محیطی، زیست شهری و خدمت‌رسانی به شهروندان باشد مورد تأیید است البته باید گفت كه اگر طرحی كه از جذابیت موضوعی برخوردار باشد و در این گستردگی موضوعات قرار نگیرد هم مورد حمایت ما است.
 
احمدی با بیان اینكه فیلم های 100 ثانیه ای توانسته به عنوان یك شاخه از سینمای تجربی خودش را به اثبات رسانده است، اظهار داشت: روز به روز كه از تشكیل این جشنواره می گذرد بر حجم استقبال فیلم‌سازان و مخاطبان از آن افزوده می شود و باید گفت كه تاكنون جشنواره بین المللی فیلم 100 نه تنها در ایران توانسته به عنوان یك برند خودش را معرفی كند بلكه در خارج از این مرزها هم توانسته مخاطبانی را برای خود پیدا كند.
 
وی در پایان خاطرنشان كرد: كار جشنواره بین المللی فیلم 100 به عنوان یك جشنواره ای كه توانسته بسیاری از فیلم‌سازان جوان را با بضاعت های اندك به صحنه بیاورد ستودنی است و باید گفت این جشنواره در حوزه فرهنگی كشور تحولی عظیم را به‌وجود آورده است.
 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.