پس از خلق سه گانه در بوندس لیگا

گواردیولا: هرگز به بایرن مونیخ بازنمی‌گردم

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از فتح بوندس لیگا گفت قصد ندارد درآینده به این تیم بازگردد.

گواردیولا: هرگز به بایرن مونیخ بازنمی‌گردم
 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ که شنبه شب  سومین قهرمانی متوالی خود را در بوندس لیگا با باشگاه باواریایی ها جشن  گرفت عنوان کرد که در آینده به این تیم بازنخواهد گشت.

گواردیولا که با پیروزی 3-1 مقابل هانوفر از پیش سقوط کرده از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کرد ، گفت: من فکر نمی کنم به بایرن برگردم ،بایرن نیاز به مربی جدیدی دارد، تا درسطح دیگری مبارزه کند.دفاع از عنوان قهرمانی فوق العاده است .

من چیزهای زیادی یاد گرفتم ،بایرن نسبت به بارسلونا کاملا متفاوت بود. برای من تجربه بزرگی بود. مربی بهتری شده ام .بایرن برای من بسیار خوب بود، برای پیشرفت من.

گواردیولا در پایان به ناکامی خود در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد و گفت: من نتوانستم در لیگ قهرمانان را برای بازیکنانم فتح کنم ، برای طرفداران و به ویژه برای بازیکنان متاسفم. از صمیم قلب امیدوارم که کارلو آنچلوتی بتواند به فینال راه یابد.

گواردیولا شنبه آینده برای آخرین بار در فینال جام حذفی مقابل بروسیا دورتموند روی نیمکت بایرن مونیخ خواهد نشست و فصل آینده راهی منچسترسیتی خواهد شد.

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار