رقابتهای سری آ ایتالیا با سه بازی مهم به طور همزمان پیگیری شد و تیمهای رم و ناپولی حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پایانی رقابتهای سری آ ایتالیا از ساعت ۲۳:۱۵ با انجام سه مسابقه پیگیری شد .

در حساسترین مسابقه این هفته ، تیم رم در سن سیرو مهمان تیم بحران زده میلان بود که در نهایت سه بر‌ یک این تیم را شکست داد. گلهای شاگردان اسپالتی را در این دیدار ، صلاح ، الشراوی و امرسون به ثمر رساندند و تک گل تیم میزبان را کارلوس باکا در دقایق پایانی وارد دروازه حریف کرد.

با این شکست تیم میلان این فصل کابوس وار را در رتبه هفتم به پایان رساند اما رم در همان رتبه سوم باقی ماند و با توجه به پیروزی ناپولی نتوانست نایب قهرمان شود.

در دیگر‌ مسابقه تیم ناپولی با چهار گل تیم سقوط کرده فروزینونه را در هم کوبید و فصل را در جایگاه دوم و پشت سر یووه به پایان رساند.

گل اول ناپولی را همشیک به ثمر رساند و سپس گونزالو ایگواین هت تریک کرد تا بازی چهار بر صفر تمام شود. ایگواین  با این هت تریک و زدن ۳۶ گل ، با فاصله زیاد نسبت به بقیه رقبا ، آقای گل سری آ شد. ایگواین با این تعداد گل ، رکورد بیشترین تعداد گل ثبت شده در رقابتهای سری آ در یک فصل ( یک فصل ۲۰ تیمی ) را شکست.

در دیگر مسابقه همزمان ، اینتر با نتیجه سه بر یک از میزبانش ، ساسولو شکست خورد. اینتر پیش از این مسابقه رتبه اش در جایگاه چهارم جدول مشخص شده بود و این بازی برای آنها تشریفاتی محسوب می شد.

ساسولو نیز با این پیروزی ششم شد و یک پله بالاتر از تیم میلان و پشت سر فیورنتینا قرار گرفت.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار