مدیرکل محیط زیست خوزستان گفت: گرائیدن 400 هزار نخل خرما در استان به سمت نابودی و خشک شدن نیز می‌تواند سوژه مناسبی برای ساخت فیلم‌ باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمدرضا لاهیجان‌زاده بیان داشت: با وجود اینکه در اجرای جشنواره جشنواره سبز حدود 10 سال وقفه ایجاد شد ولی برای دبیرخانه آن حدود 1 هزار فیلم داخلی و خارجی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره به مدیریت معصومه ابتکار برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این جشنواره علاوه بر ایجاد فرهنگ‌سازی در مراقبت کردن از محیط زیست، باعث ایجاد رابطه بیش تر میان دوست‌داران محیط زیست می‌شود.

لاهیجان زاده با اشاره به نمایش بیش از 16 فیلم ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره اظهار داشت: کارهای ارسال شده از نظر کیفیت ارتقا خوبی پیدا کرده و از بین 1 ‌هزار فیلم ارسال شده به دبیرخانه جشنواره در تهران، این تعداد در استان خوزستان به نمایش در خواهد آمد.

مدیرکل محیط زیست خوزستان با بیان اینکه این آثار می‌تواند در مشکلات محیط‌زیستی استان تأثیرگذار باشد خاطرنشان کرد: بحران‌های موجود در محیط زیست استان خوزستان اگر به‌صورت عمیق و هنرمندانه به صورت مستند در آید می‌تواند اثرات مناسب‌تری را داشته باشد.

وی در پایان اذعان داشت: افزایش یافتن سطح کیفیت این فیلم‌ها و پرداختن به آن می‌تواند موجب حل مشکلات محیط زیستی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.