مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: برای اتمام ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه بالغ بر 130 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ عبدالله چمن گلی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: این پروژه از شهریور ماه سال 94 با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در اختیار شرکت بهسازان ابنیه قرار گرفته است و در صورت تامین اعتبارات لازم، تا پایان امسال آماده بهره برداری می شود.

وی اظهار کرد: اتمام طرح های نیمه تمام ورزشی از مهمترین برنامه های وزارت ورزش و جوانان است و ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه نیز یکی از طرح هایی است که با پیگیری های استاندار و این اداره کل مورد توجه ویژه قرار دارد.

چمن گلی در خصوص تبدیل استادیوم جهان پهلوان تختی ارومیه به آکادمی بزرگ تخصصی گفت: این طرح در کمیسیون ماده پنج مورد بررسی قرار دارد تا با تغییر کاربری بتوانیم کارهای ماندگاری را انجام دهیم.

وی ادامه داد: برای ساخت این آکادمی بالغ بر دو هزار میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است که برای تامین آن به مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی نیاز داریم.

چمن گلی گفت: ساخت سالن های تخصصی و دفاتر کاری برای هیات های ورزشی، پیست تارتان دو و میدانی و زمین چمن از جمله برنامه های اجرایی برای ساخت آکادمی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.