عضو کمیسیون صنایع گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی راهگشای مشکلات کشور است که جز با مردمی کردن اقتصاد حاصل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار  مجلس  گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا فولادگر در آخرین نطق خود در مجلس شورای اسلامی گفت: در پنجمین انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور مردم زمینه ساز تداوم انقلاب اسلامی و مشروعیت و مقبولیت نظام شد. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه در مقابل این حرکت مردم سرتعظیم فرو می‌آورد، ادامه داد: از مردم حوزه انتخابیه خود، اصفهان که این وظیفه را برعهده بنده قرار دادند تشکر می‌کنم و از خداوند متعال خواهان اعطای توان برای حل این بار سنگین و عاقبت بخیری هستم و از مردم عزیز اصفهان می‌خواهم بنده را از مشورت و همکاری خویش بهره‌مند سازند.

نماینده مردم اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: دور دهم مجلس را زمانی آغاز می‌کنیم که مشکلات بزرگی در جامعه از جمله برجام و کارشکنی‌های آمریکا در پسابرجام، رکود اقتصادی و مشکلات آسیب‌های اجتماعی فراوانی وجود دارد.

وی یکی از نتایج بیکاری و مشکلات مردم را از بین رفتن اعتقادات دینی مردم دانسته و گفت: همه این عوامل وظایف سنگینی را بر دوش ما قرار داده است و راه حل اصلی این مشکلات در بعد اقتصادی تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اقدام عملی در اجرای قوانین است.

فولادگر یکی از قوانین راهگشا در بعد اقتصادی را اصل 44 قانون اساسی دانست و خاطر نشان کرد: رفع موانع تولید داخل و نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم جدی دولت است.

نماینده مردم اصفهان اقتصاد مقاومتی را مقاوم سازی اقتصاد کشور در برابر تکانه‌های خارجی و نوسانات داخلی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی جز با مردمی کردن اقتصاد و اجرایی کردن این قوانین حاصل نمی‌شود و در بعد فرهنگی و سیاسی نیز بازگشت به اعتقاد و التزام عملی به ارزش های اسلامی راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مجلس ، صحن علنی ، فولادگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار