عضو کمیسیون اجتماعی گفت: سیاسی کاری و زاویه گرفتن از ارزش‌های انقلاب اسلامی آفت بزرگی است که مجلس را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار  مجلس  گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس صلاحی در نطق میان‌دستور امروز مجلس با عرض سلام به امام عصر(عج) و امام راحل در ادامه گفت: خدا را شاکر هستم که به واسطه آرا مردم در مسند خدمت قرار گرفته‌ام تا در حوزه قانون‌گذاری قدم‌هایی را در جهت خدمت به مردم بردارم.

عضو کمیسیون اجتماعی در ادامه گفت: تمام سعی من بر این است که لغزشی نداشته باشم و در همه حال با توکل به خدا و حرکت در جهت وصول ارزش‌های انقلاب اسلامی با در نظر گرفتن منافع عمومی، گام بردارم.

نماینده مردم آشتیان اظهار داشت: سیاسی کاری و زاویه گرفتن از ارزش‌های انقلاب اسلامی آفت بزرگی است که مجلس اسلامی را تهدید می‌کند، مجلس شورای اسلای در دوره نهم فراز و نشیب‌های بسیاری داشته و این در حالی است که خمیرمایه مجلس باید فعالیت براساس ارزش‌های نظام و گرفتن تصمیمات معقولانه براساس استکبارستیزی و دفاع از حقوق مردم باشد.

صلاحی با بیان اینکه امیدوارم نمایندگان مجلس پویا و شایسته به انقلاب اسلامی خدمت کنند، ادامه داد: انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی برگزار شد. اما در این دوره  ما شاهد تخلفات زیادی بودیم. در زمان تبلیغات با تخریب، سیاه‌نمایی خرید و فروش رأی و آرای اتوبوسی علی رغم تمامی اعتراضات هیچ گونه اقدام مناسبی صورت نگرفت.

نماینده مردم آشتیان با بیان اینکه آرای مردم حق‌الناس است و امیدوارم کسانی که مسئول انتخابات بودند آسوده سر بر بالین بگذارند، خاطرنشان کرد: در فضای پس از انتخابات بعضی از مسئولان استانی و شهرستانی از هول حلیم داخل دیگ افتادند و برای از دست ندادن صندلی ریاست 180 درجه تغییر جهت دادند، مشی و روش دیگر در پیش گرفتند و حرمت‌ها حفظ نشد.

عضو کمیسیون اجتماعی با اشاره به اینکه تغییر مدیران شهرستانی پس از انتخابات عقلانی و منطقی نیست، تصریح کرد: دریغ از اینکه یک برخورد آمرانه و تذکر مقام‌های مافوق درباره این اعمال انجام شده باشد.

وی یکی از نکات تاریک انتخابات را دخالت فسیل‌های رد صلاحیت‌شده در زمان انتخابات و پس از آن دانسته و گفت: به هیچ وجه نخواهیم گذاشت این افراد نقشی در حوزه انتخابیه داشته باشند و مطمئن باشید تا آخرین روزی که در سنگر مجلس هستنم در مسیر خدمت‌گذاری به نظام جمهوری اسلامی گام خواهم برداشت.

صلاحی در ادامه خطاب به روحانی خاطرنشان کرد: جای تأسف است در طول 3 سال ریاست جمهوری به استان مرکزی سفر نکرده‌ایم و بدانید که تلاش مضاعف برای اجرایی شدن برجام و دفاع از حقوق مردم، اشتغال‌زایی و حل مشکلات معیشتی از مطالبات بر حق مردم است و مطمئناً همراهی و همدلی مجلس با دولت در جهت حل مشکلات بسیار تأثیرگذار خواهد بود که امیدوارم با توجه به دستورات رهبری در روند توسعه سرعت بیشتری را شاهد باشیم.

وی در پایان به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت: در جمهوری اسلامی انتقال قدرت وجود ندارد بلکه خادمی پرچم خدمت‌گذاری را به خادمی دیگر تحویل می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار