سناتور آمریکایی انتخابات ریاست جمهوری آتی را با واقعه خونین ۱۱ سپتامبر مقایسه کرد

سناتور ران جانسون، انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا را با حوادث مرگبار یازده سپتامبر مقایسه کرد.

سناتور آمریکایی انتخابات ریاست جمهوری آتی را با واقعه خونین ۱۱ سپتامبر مقایسه کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه هیل در یادداشتی نوشت: ران جانسون، سناتور جمهوری خواه ایالت ویسکانسین آمریکا، در سخنرانی‌اش در گردهمایی [انتخاباتی] ایالتی جمهوری خواهان در ویسکانسین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر ۲۰۱۶ یادآوری کرد چگونه مسافران پرواز برای حمله به کابین تحت اختیار هواپیماربا‌ها در یازده سپتامبر رای گیری و تصمیم گیری کردند. 

وی گفت علت اینکه دوست دارم آن داستان را اکنون بگویم این است که در آستانه انتخاباتی هستیم که همه می‌دانیم باید چکار کنیم. در نوامبر ۲۰۱۶ باید در انتخابات [ریاست جمهوری] شرکت کنیم. تلاش می‌کنیم همشهری‌هایمان را متقاعد کنیم که رای دهند. شاید اکنون انتخاب میان مرگ و زندگی نباشد مثل تصمیمی که مسافران پرواز یونایتد نود و سه United Flight ۹۳ گرفتند، اما این انتخابات هم بسیار مهم است. 

این سناتور آمریکایی در رویارویی با راس فینگولد، دموکرات برای انتخاب مجدد، رقابت سختی در پیش دارد. فینگولد بلافاصله به این مقایسه جانسون واکنش نشان داد و گفت «بسیار تلخ است که یک سناتور کنگره یک فاجعه غم انگیز ملی- فاجعه‌ای که برای همه مردم آمریکا بسیار تلخ بود- را با انتخاب مجدد حزبی خود مقایسه کند.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار