مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت سوم خرداد در استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛جهانبخش ایزدپور صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی استان به منظور بزرگداشت این روز پرافتخار برنامه‌های متعدد و ویژه‌ای را در نظر گرفته است.
 
وی بزرگداشت چنین روزهایی را نیازمند شرکت و حضور تمامی دستگاه‌ها دانست و بر توجه و گرامیداشت این ایام تأکید کرد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و اضافه کرد: این همایش به صورت همزمان در استان برگزار خواهد شد.
 
ایزدپور ترویج فرهنگ شهادت و آشنایی نوجوانان و جوانان با قهرمانان آزاد‌سازی خرمشهر شهید علی صیاد شیرازی و محسن رضایی فرماندهان عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر را مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.
 
وی با تأکید بر حضور مسؤولان در این همایش تصریح کرد: حضور مسؤولان در چنین برنامه‌هایی اهمیت موضوع را نشان داده و علاقه‌مندی و استقبال مردم را از این برنامه‌ها بیشتر خواهد کرد.
 
این مسؤول با اشاره به اینکه همایش پیاده‌روی از ساعت هشت صبح در یاسوج برگزار خواهد شد، افزود: همایش پیاده‌روی گرامیداشت سوم خرداد روز جمعه هفتم خردادماه به صورت همزمان در مرکز و هشت شهرستان استان برگزار می‌شود.
 
ایزدپور ادامه داد: این همایش با همکاری هلال‌احمر، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره ورزش و جوانان و هیأت ورزش‌های همگانی استان برگزار خواهد شد.
 
وی مکان آغاز این همایش در یاسوج را ابتدای بلوار قرنی عنوان کرد و گفت: مکان تجمع شرکت‌کنندگان گلزار شهدای یاسوج خواهد بود.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.