رئیس اداره ورزش و جوانان زابل گفت: ورزشکاران زابلی زیر پوشش بیمه ورزشی قرار می‌گیرند و در سال جاری افزایش تعداد بیمه شدگان به ۶ هزار نفر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اززاهدان؛ مسعود دهمرده افزود: با توجه به استقبال خوب بانوان سیستانی از ورزش مقرر شد جشنواره‌های ورزشی بانوان هر دو ماه یکبار در شهر زابل برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تعداد 30 هیئت در بخش آقایان و 15 هیئت در بخش بانوان در شهرستان زابل فعال است، گفت: ترویج فرهنگ ورزش و به تبع آن سلامتی و شادابی مردم از جمله اهداف این اداره است و در این راستا نیازمند به مشارکت همه دستگاهها بویژه مردم هستیم.

وی تصریح کرد: توسعه ورزش بانوان و فعالیت‌های همگانی بانوان از الویتهای این اداره است چراکه اگر فرهنگ ورزش کردن را در بین زنان و دختران جامعه نهادینه کنیم قطعاً رسیدن به مسیر پیش رو یعنی داشتن جامعه‌ای شاداب و پرنشاط امکان پذیر می‌شود.

دهمرده با اشاره به اینکه در راستای ساماندهی ورزشکاران از ابتدای سال تاکنون تعداد 940 ورزشکار در زابل بیمه ورزشی شدند افزود: تعداد 3 هزار و 200 ورزشکار دارای بیمه در شهرستان زابل فعالیت می‌کنند که در سال جاری افزایش تعداد بیمه شدگان به 6 هزار نفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: ورزش برای ایجاد شادابی و نشاط در جامعه نقش ارزنده‌ای دارد به طوری که در برگزاری همایش‌ها، حس سرزندگی و شادابی بزرگترین هدیه اداره ورزش و جوانان به مردم است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار