جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج مصطفی بدرالدین، با صدور اطلاعیه‌ای بیان کرد: شهادت این مجاهد خستگی‌ناپذیر، خونی جدید در رگ‌های مقاومت خواهد دمید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ متن اطلاعیه‌ای که با امضای آیت الله محمد یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منتشر شده بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» (آل عمران: ۱۶۹)

شهادت سردار رشید اسلام حاج مصطفی بدرالدین از فرماندهان دلاور حزب الله لبنان موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. جبهه مقاومت بار دیگر برگ‌زرینی در کارنامه خود با شهادت این سردار جهادگر ثبت کرد، ایشان با حضور فعال در صحنه‌های نبرد و در جهاد و رویارویی با گروه‌های تکفیری در سوریه با اراده و صلابت به راه خود ادامه داده، از هیچ اقدامی کوتاهی نکرده بود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت این سردار رشید اسلام را خدمت حضرت ولی‌عصر (عج) جبهه مقاومت و به حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید حسن نصرالله دبیرکل شجاع حزب الله، خانواده شهید و تمام آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و برای وی علّو درجات، و برای بازماندگان صبر جمیل را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار