فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری کیف‌ قاپ‌ های حرفه‌ای شهرستان نیشابور طی سه عملیات ویژه در سحرگاه امروز خبر داد

کیف‌ قاپ‌ های حرفه‌ای دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از نیشابور ، اکبر آقا بیگی اظهار کرد: با حضور در شهرستان به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان از ابتدای ماه جاری و با دریافت گزارش‌های بسیار زیاد از کیف‌قاپی‌ها در سطح شهرستان این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: در گام اول پایش گسترده موتورسیکلت‌های سطح شهر طی هفته گذشته با هدف شناسایی این سارقان آغاز و در این پایش 60 موتورسیکلت توقیف شد که از این تعداد پنج موتور سرقتی بود.

آقابیگی تصریح کرد: در ادامه این پیگیری ویژه و با اطلاعات به دست آمده در طرح پایش موتورسیکلت‌ها و با توجه به کار گسترده اطلاعاتی، سحرگاه امروز این سارقان شناسایی و با هماهنگی دادستان شهرستان طی سه عملیات مختلف هر سه سارق که در مخفیگاه‌های خود مخفی شده بودند، دستگیر شدند .

این مقام مسوول گفت : در این عملیات‌ها تمام کیف‌های سرقت شده کشف شد و در دقایق اول کیف‌قاپ‌ها به سرقت‌های انجام شده در سال 94 و 95 اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیان کرد: تعداد دقیق این سرقت‌ها پس از تکمیل اطلاعات به صورت رسمی اعلام خواهد شد .

وی افزود: متاسفانه بیشترین مشکل شهرستان در بحث سرقت‌ها به خاطر موتورسیکلت‌ها است .

آقابیگی در ادامه با اشاره به قتل پسر شش ساله نیشابوری که در هفته گذشته رسانه‌ای شد، افزود: تاکنون سه نفر دستگیر شده‌اند و اطلاعات خیلی خوبی به دست آمده است و امیدواریم طی هفته جاری این پرونده به نتیجه برسد.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.