جمال چاوشی فر ملی پوش شنا گفت: مسئولان ورزشی چندین بار از اردوی تیم ملی شنا بازدید کردند و قول های زیادی دادند اما این دید و بازدید ها بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند.

چاوشی فر: بازدید مسئولان از اردوها جنبه تبلیغاتی دارد/ کسی از شنا حمایت نمی کندجمال چاوشی فر ملی پوش شنا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از آبان 94 اردوهای آمادگی برای کسب سهمیه المپیک آغاز شد. کادر فنی برنامه های بسیار خوبی برای تیم تدارک دیده بودند. اردوی ارتفاع در یک کشور خارجی، اردوی برون مرزی 3 ماهه و شرکت در مسابقات بین المللی از جمله این برنامه ها بود که متاسفانه تا کنون 20درصد آن نیز اجرا نشده است. 
چاوشی فر علل اجرا نشدن برنامه ها را اینگونه توضیح داد وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از شنا حمایت نمی کنند. با کمبود شدید مالی مواجه هستیم. دید بسته برخی مدیران رده بالای ورزشی کشور زمینه ساز اجرا نشدن برنامه ها شد. اگر حمایت ها پشت تیم بود شاید تاکنون سهمیه المپیک را کسب کرده بودیم. مسئولان بدون حمایت انتظار نتیجه از ورزشکاران را  دارند. 
ملی پوش شنا ادامه داد مسئولان ورزشی از اردوی تیم ملی بازدید کردند و قول های فراوانی دادند اما به نظرم این دید و بازدید ها بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. مهم اقدام است که صورت نمی گیرد. 
وی درخصوص اردوی مجارستان گفت: تا مسابقات کسب سهمیه زمان بسیار کوتاهی باقی مانده است. با این حال خرداد به اردوی مجارستان می رویم. فکر نمی کنم این اردو در این مدت کوتاه کمک خاصی به تیم کند. فقط حال  هوای ملی پوشان عوض می شود. متاسفانه عادت کرده ایم کارهایمان رادقیقه نود انجام دهیم. 
چاوشی فر درباره وضعیت اردو گفت: شرایط اردو خوب است. ملی پوشان با انگیزه های درونی در حال تمرین هستند زیرا دوست دارند در المپیک حضور داشته باشند. وضعیت خوابگاه بهتر از گذشته شده است. کیفیت غذاها نیز مطلوب است البته امیدوارم تغییر نکند. 
ملی پوش شنا خاطر نشان کرد من هم اکنون 26 سال سن دارم و شغل دیگری هم ندارم. حدود 7 ماه است حقوقی دریافت نکرده ام. تمام وقت و زندگی ام را برای شنا گذاشته ام اما رشته ما در سطح ملی و نه در سطح لیگ هیچ پولی ندارد تنها عشق و علاقه است که باعث ادامه کار می شود. 
شایان ذکر است مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته شنا 10 تیرماه در بوداپست مجارستان برگزار می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار