سیستان وبلوچستان؛

ادارات از بودجه فرهنگی به کتابخانه‌ها کمک کنند

جلسه انجمن کتابخانه‎های عمومی شهرستان با حضور جمعی از مسؤولان و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ فرماندار مهرستان گفت: تمامی ادارات از بودجه فرهنگی در راستای افزایش سرانه مطالعه در مهرستان به کتابخانه‌ها کمک کنند.

پارسایی در این جلسه افزود: امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده و منظور از اقدام و عمل فقط در حوزه اقتصادی نیست و یکی از کارهای مهم فرهنگ و فرهنگ‌سازی اشائه کتاب و کتابخوانی است.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان مهرستان شهرستانی جدیدالتاسیس است هدف این است که از همه امکانات موجود شهرستان بهره کافی را ببریم.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های کار فرهنگی در این شهرستان تقویت شود، خاطرنشان کرد: همه مدیران برای رفع مشکلات باید با همدلی و همکاری و پیگیری جدی گام بردارند.

میراحمد هاشمزهی رئیس اداره کتابخانههای عمومی مهرستان نیز در این جلسه گفت: این جلسات محل تقریبی مهرستان را در چشم‌انداز آتی مباحث فرهنگی مشخص میکند.

وی ادامه داد: حضور دانش آموزان در کتابخانه‌های عمومی مهرستان باعث ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌شود و نیاز است در این زمینه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در این خصوص همکاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار