مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان گفت:با توجه به حضور برخی چهره های نامدار کشتی دنیا در رقابت های جام جهانی رسیدن به عنوان قهر مانی کار آسانی نیست اما مطمئن باشید به آن می رسیم.

بهروز حضرتی پور در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:با توجه به تمرینات بسیار خوبی که در روزهای گذشته دنبال کردیم شرایط جسمی و فنی بچه های ملی پوش ایده آل است و از آنجا که میزبان رقابت های جام جهانی هستیم و با وجود انگیزه ای چشم گیری که در بین کادر فنی و کشتی گیران است با قدرت برای قهرمانی در این رقابت ها به مصاف حریفان خود خواهیم رفت.
وی درباره این که تیم های شرکت کننده با نفرات اصلی خود در جام جهانی شرکت نمی کنند گفت:طبیعی است در 80 روز مانده به المپیک تیم های ملی سایر کشورها به برخی از نفرات اصلی خود استراحت داده باشند اما کشورهایی چون روسیه و آذربایجان در هر وزن چند کشتی گیر خوب دارند که جایگزین مطمئنی برای نفرات اصلی هستند.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد:نباید فراموش کنیم رقابت های جام جهانی با حضور 8 تیم برتر دنیا برگزار می شود یعنی همه کشورهای حاضر مدعی هستند و در ترکیب خود تک ستاره هایی دارند که ممکن نتیجه یک رقابت را تغییر دهند در نتیجه همانطور که گفتم کار آسانی در این تورنمنت نخواهیم داشت اما برای قهرمانی مصمم هستیم.
حضرتی پور در خاتمه خاطر نشان کرد:هدف اصلی ما موفقیت در بازی های المپیک 2016 برزیل است که سعی خواهیم کرد در ابتدا با قهرمانی در جام جهانی روحیه مضاعفی بگیریم و در این مدت باقی مانده تا المپیک طوری حرکت کنیم که بتوانیم بار دیگر همچون المپیک لندن بدرخشیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار