استاندار استان مرکزی در پیامی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ها بر نقش راهبردی روابط عمومی ها در توسعه نظام ارتباطی جامعه تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، محمود زمانی قمی در این پیام بر ضرورت توجه به نقش و رضایت مردم به عنوان بزرگترین سرمایه های اجتماعی کشور تاکید کرده و افزوده روابط عمومی در توسعه نظام ارتباطی جامعه ، روشنگری افکار عمومی، جلب رضایت ، ایجاد تفاهم و همدلی ملی نقش اساسی دارد.
وی آورده است: با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید و موفقیت های این دولت در عرصه های بین الملل، روابط عمومی ابزاری سودمندی برای تفاهم و همکاری نزدیک درعرصه های داخلی و خارجی به شمار می آید.
زمانی قمی تاکید کرده : در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است روابط عمومی ها باید با گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی به روش های ترویجی و فرهنگ سازی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.
وی عنوان کرده است: بی شک اطلاع رسانی و توضیح کامل سیاست‌ها، برنامه‌ها و دستاوردهای دولت، برانگیختن علاقه و افکار عمومی برای حصول تغییراتی منطبق با مقتضیات و نیازهای دولت، فراهم کردن زمینه مشارکت با هم‌اندیشی و همگرایی با دیگر نقش آفرینان عرصه رسانه ممکن است و روابط عمومی ها باید در این زمینه همت مضاعف و اهتمام ویژه داشته باشند.
در تقویم رسمی ایران 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، زمانی ، قمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.